.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دختران مهر در آمل گرد هم آمدند

به مناسبت روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، همایش ادبی دختران مهر با حضور جمع کثیری از بانوان هنرمند و شاعر مازندرانی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل برگزار شد.

در این همایش پس از خیرمقدم گویی از سوی صدیقه حق شناس دبیر امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان آمل، حسین جوادی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان طی سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه والا و مقدس هنر، آمیختن هر چیزی را با هنر، موجب ماندگاری و افزایش طراوت و زیبایی آن عنوان کرد. وی پرداخت و تحلیل زندگی ائمه اطهار از بعد روحانی را بر تصویر کشیدن صورت ظاهری و زندگی جسمانی آنها مقدم دانست و افزود: آفتی که اخیراً در شعر شاعران مسلمان بسیار دیده می شود توجه صرفاً ظاهری و سطحی به زندگانی ائمه اطهار است که به هیچ روی در شأن این بزرگان نیست. جوادی با ابراز تاسف ازاینکه برخی از شاعران با بکارگیری واژه های بیگانه در اشعار خود اسباب ترویج و اشاعه فرهنگ منحط غرب را فراهم می آورند از قلم بدستان این عرصه خواست تا با بیرون آمدن از سطحی نگری و پرداخت عمقی به موضوعات، وسعت نگاه، تفکر و شناخت خود را گسترش بخشند.

اضافه می شود این همایش که به همت دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان آمل و همکاری انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان به اجرا درآمد با اجرای موسیقی توسط بانوان هنرمند این شهر و خواندن شعر از سوی شاعران برگزیده همایش همراه بود. همچنین از بین 150 اثر رسیده از شهرهای مختلف استان مازندران به دبیرخانه همایش تعداد 12 اثر به عنوان اشعار برتر انتخاب و از سوی فرمانداری شهرستان آمل، جوایز نفیسی به سرایندگان آنها اهداء شد.

لیلا شیردل- خبرنگار شمال نیوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.3 seconds.